سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتراست» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  •  Atom 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • ترانه عرض ارادت
    زائر ::: یکشنبه 95/5/24::: ساعت 9:50 صبح

    #السلام_علیک_یا_علی_بن_موسی_الرضا
    #ترانه_عرض_ارادت

    همیشه توی زندگی
    امام رضا رو دوس دارم
    از کوچیکی دلم رو به
    پابوس آقا میارم

    با اشکای دونه دونه
    غسل زیارت می کنم
    با همه روسیاهیام
    عرض ارادت می کنم

    گاهی میون  حرمت
    تو ازدحام زائرا
    دوتا کبوتر می بینم
    رو کنج ایوون طلا

    خیره می شم، خیره می شن
    غصه هامو گوش میکنن
    انگار که قول میدن بیان
    حرفامو پیشت بخونن

    خدا تموم رزقمو
    داده به دستای شما
    جونم و مال و زندگیم
    فدای حرفای شما

    خورشید میاد و نورشو
    هر سحر از تو می گیره
    اول به نام مادرت
    اذن دخولو میگیره

    صدای نقاره خونه
    دلو هوایی می کنه
    دروغ نگفتم که بگم
    کار خدایی می کنه

    کاشکی خودت کمک کنی
    شیعه ی راهت بمونم
    عاشقتم ، کاشکی بشه
    غرق نگاهت بمونم

    دست دعامونو بگیر
    دنیا دیگه فرج میخواد
    ضامن عاشقا بشو
    یا ضامن آهو، رضا (ع)

    شعر از:
    #زهرا_آراسته_نیا





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    زائران امروز: 20
    زائران دیروز: 5
    کل بازدید :91080

    >> درباره خودم <<
    دخیل
    زائر
    پر کاهی ست پیشکش آستان بلند رضوی...

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دخیل

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<


    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس