سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  •  Atom 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • دانلود کتاب رساله ذهبیه
    زائر ::: جمعه 89/5/29::: ساعت 10:53 صبح

    یک از دوستان نسخه الکترونیکی کتاب رساله ذهبیه یا همون طب الرضا رو درخواست کرده بود. من گشتم و یه نسخه از این کتاب رو گیر آوردم و اسکن کردم ولی شنیدم به خاطر حق کپی رایت نمی تونم فایلش رو رو وبلاگ بزارم. پس فعلا می تونید از این آدرس دانلود کنید.

    ان شاءالله همیشه سلامت باشید





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    زائران امروز: 2
    زائران دیروز: 2
    کل بازدید :91054

    >> درباره خودم <<
    دخیل
    زائر
    پر کاهی ست پیشکش آستان بلند رضوی...

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دخیل

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<


    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس